Компанія Еталон Техніка продовжує знайомити власників і потенційних власників автосервісу з основними моментами в організації. Пам'ятайте організувати СТО це не тільки купить двохстоечные подъемники!!! Сьогодні постараємося розібратися в організації персоналу, в кадрах і з якими проблемами може зіткнутися власник СТО.
Персонал знаходиться найближче до клієнта і має на нього найбільший вплив, що позначається на прибутковості вашого бізнесу!!!
Хороший персонал визначає рівень компанії. Клієнта в першу чергу зустрічає майстер с сумнівним зовнішнім виглядом ніяка гарна вивіска і імідж власника не перконає клієнта залишити у вас свої гроші
Часто керівники намагаються вкладати кошти в обладнання для автосервісу, не приділяючи належної уваги персоналу. Устаткування старіє, його необхідно міняти. При цьому конкурент, заплативши ті ж гроші, легко вийде на ваш рівень. Інша справа - хороший персонал. Якщо ви його зуміли знайти, виховати і утримати, конкуренту до вас буде далеко.
Поставимо себе на місце керівника і уявімо, яким ми хочемо бачити нашого ідеального співробітника і що будемо від нього вимагати. Давайте розглянемо наші припущення більш докладно:
1. Виконувати свої обов'язки на високому професійному рівні. Автосервіс - це область де необхідно вибудовувати відносини з людьми і мати справу з високотехнологічним обладнанням для автосервісу. Тут повинні працювати професіонали, тільки в цьому випадку буде досягнута найвища ефективність.
2. Виконувати при необхідності додаткові обов'язки. Досить спірний момент. У західних компаніях не прийнято виконувати що-небудь поза посадових інструкцій. Інший приклад. За ніч випало 20 см снігу. В 8-30 перед прийманням - купа снігу. Снігоприбиральна машина з якоїсь причини не приїхала. Фізично міцний персонал бере лопати і до 9-00 імідж фірми знову на висоті. Завжди повинен бути розумний компроміс, що не прописати ніякими інструкціями, і працівник повинен бути готовий на нього піти.
3. Бути лояльним по відношенню до компанії і підтримувати імідж фірми. Часто так буває, що керівник, менеджер автосервісу, напрацьовує досвід, клієнтів відкриває свій бізнес або йде до конкурентів, які спокусили його більшою зарплатою. Чим вище стоїть співробітник по службових сходах, тим важливіше для фірми його лояльність. Як знайти керуючого, якому можна довірити бізнес? Власник фірми повинен робити все, щоб найманий управлінець емоційно приростав до компанії і бачив в ній своє майбутнє.
4. Бути здатним до навчання. Одне з найголовніших якостей співробітника і в принципі кожної людини - це інтелект, здатний до вдосконалення. Якщо здобувач або стажер відповідає вимогам, є кілька можливостей дати йому практичні навички. Це навчання в процесі роботи у майстра і відвідування спеціалізованих курсів та тренінгів. Не будемо сюди зараховувати навички, отримані в процесі навчання в ПТУ.
5. Бути чесним по відношенню до фірми. Чесність - це якість персональна, вона в основному залежить від працівника. Але навіть і тут фірма може вплинути. Мова йде не про тривіальні крадіжки, користуючись технічної та іншою інформацією, отриманою всередині фірми, людина може купити підйомник для СТО і робити гроші у позаробочий час. А це знизить його продуктивність протягом дня і може спричинити відтік клієнтів.
Сучасна технологія автосервісу має на увазі чітку злагоджену роботу в колективі, а не праця кваліфікованих індивідуалістів.
Деякі керівники вважають, що головне це жорстка дисципліна і постійна конкуренція всередині колективу. Але не потрібно заважати людям працювати. Просто їх зусилля треба спрямовувати в певний вектор розвитку.
Створення професійної команди - це творчий процес, до якого не можна підходити абияк. І який повинен ґрунтуватися на взаєморозумінні керівництва і співробітників. І саме керівництво, як найбільш кваліфікована і професійна ланка, має домагатися цього взаєморозуміння.
Висновок:
Життєвий досвід показує, що завжди краще виховувати свої кваліфіковані кадри, ніж брати їх з боку. Тут повинні бути задіяні система навчання, система стимулювання, система штрафів. Потрібно пропагувати і підтримувати систему цінностей, проводити атестацію співробітників.
Підбираючи команду, вкрай необхідно спланувати ріст співробітників хоча б на кілька років вперед.